Katt i ansiktet

Bra att ha husdjur. Dom ser nämligen till så man kommer upp på morgonen (Eftermiddagen) Men sjukt jobbigt när man är cptrött.

Vaknade av att Pysen står bredvid mig & kollar på mig. Sen börjar han jama (för att jag ska kela med honom) och lägger sig i ansiktet på mig. När jag går upp hänger han efter mig. Då kommer Jaffa springande och börjar gny för att hon vill ut.

Pysen börjar jama igen, så jag får följa med han till matskålen först (Han har typ sånt tvångssyndrom, att någon måste klappa honom innan han börjar äta). Sen när jag är på väg att släppa ut Jaffa hör man Selma med sitt gälla "Mjaaaaoo!!" Jag släpper ut henne & Jaffa. Pysen kommer & vill också ut, fast genom andra dörren.

Efter det kunde jag pusta ut. Jag älskar våra djur:)

Dagens kommentar, världens dummaste fråga:

Josse har varit i skolan, kommer innanför dörren.

Pappa: - När kom du hem?
Josse: - Eh, nu?

Retard.  
Love.
Kiss me, baby!


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0