Karma..

..is the shit! Tror absolut på karma. Som det här tillexempel; Pappa har skällt på mig utan anledning & varit helt cp i några dagar nu. Så inatt hade Selma spytt i hans säng, så att han rullat i det. HAHAHA!! Love it.

Efter det har han nog tänkt till lite, för ikväll gapade han först på mig utan anledning. Sen kom han antagligen att tänka på karma, så då försökte han bli vän med mig igen genom att dra ner kalsongerna en bit & visa röven. Mysigt... 

Ska kolla klart på Desperate Housewifes nu!

XXX
Bliiing
Ursäkta den dåliga bilden, men det är den enda från idag. Var en runda me Louise i Halmstad :)
- Yeah!
Selma knows karma! Good cat ♥

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0