Jehovas vittnen

Jehovas vittnen var här idag & lämnade en broschyr till mig. Fick kalla kårar för dom såg riktigt läskiga ut båda 2, helt torra i ansiktet. Försökte skynda mig att stänga dörren, men dom är snabba de små jävlarna. Orka gå runt & plinga på hos folk på en söndag när man är bakis? Ska sätta upp en lapp på dörren "Djävulen bor här".

Pappa lagade mat idag, chili con carne! Cirka 25 liter eller något sånt. Mat för ett år, jippie! Kollar på Ensam hora söker nu.. lite halvt, samtidigt som jag sitter vi datorn. Hittade världens roligaste klipp som en kille hade postat på Facebook, det gjorde absolut min dag.

XXX
Hungry?
Laddat med mat inför vintern, så nu kan man äntligen gå i ide.


Tårtan är bäst, "Nooooooo..."

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha!! fy fan vilket sjuk film ;)

2009-10-13 @ 12:35:51
Postat av: Malin

oj, glömde skirva mitt namn...men det var jag som skrev det förra inlägget med :)

2009-10-13 @ 12:36:18
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0