Feever

Gud, detta var den värsta natten på länge! Jag är typ aldrig sjuk och när jag väl blir det brukar det inte vara så illa. Men nu har jag fått värsta halsonten & feber som fan. Knappt sovit något inatt, så när pappa gick upp runt 5.15 fick jag ropa på honom så han kunde hämta en värktablett till mig. Hade så ont så orkade inte ens resa mig.

Fick sovit några timmar på morgonen, tills jag slutligen vaknar 11.30. Pysen kom & myste med mig, så låg 1 timme extra i sängen & tryckte med honom. Det sägs att katter kan ta sjukdomen ifrån en, eller iallafall läka en lite så man mår bättre. Haha, låter kanske jättedumt men min farmor sa det när jag var liten. Och då stämde det faktiskt!

Extra mysigt att ha feber när man har träningsvärk också. Pain x2! Varför just idag? Skulle träffa Milla med, inte träffat henne på skitlänge, så verkligen tajmat. Tar jag värktablett hjälper det ganska mycket, men vill inte smitta ner Mills. Så vi får väl see...

XXX
Sjukis
Igårkväll mådde jag såhär bra, så det slog verkligen till under natten!
Fjunis <3
Älskling kom & tog hand om mig. Han lyckades även med att dregla mig i ansiktet x antal gånger, myyyysigt!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0