Facebook

...is the shit. Nej men seriöst, verkligen en av de bästa internetsidorna som finns. I början fattade jag ingenting, men jag lärde mig :) Som det lilla geni jag är. Ett bra sätt att hitta grym musik på också, när folk lägger ut länkar till videos.

Dock kan jag inte låta bli att störa mig på alla jobbiga jävlar som ska adda en, folk man inte ens känner. Jag har facebook för folk jag känner till, som bor i närheten av mig. Vissa vägrar ju ta ett nej också, utan addar en gång på gång. Creeepy... jag blir skitsur av sånt. Verkligen ADHD-förbannad. Så vet du inte ens vem jag är, jag vet inte vem du är, adda mig inte förhelvete! 

XXX

Snoop Dogg ft. The Game - Gang Bangin 101
Här har vi t. ex. en låt jag hittat på facebook tack vare en som nämnt den. Videon är dock inte i min smak, haha men låten är grym.


Kommentarer
Postat av: Primate

Jag trodde facebook bara var till för att visa till andra att man har vänner typ :D vissa tror jag har som mål att adda alla på facebook.

2009-10-20 @ 18:41:44
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0