"Du måste vakna, vi ska bli vänner"

En mycket fin helg. Linus den lilla skiten skulle kommit hit igår & umgåtts med mig, men det hade blåst ner träd där han bodde så han kom inte förbi. Runt 23.30 bestämdes det att jag skulle på fest hos Hampus i Örkelljunga, vilket passade uttråkade mig finfint.

Eve , min snälla räka körde mig:) Hon hade en nykter kväll i Laholm bland fulla människor, haha! Så hon fick göra en snabb liten avstickare med mig till Ö-ljunga. Förfestade i bilen med en flaska vitt vin & små pappersbitar som tilltugg (Såna som sitter på pappret när man river ut det ur ett blogg). Skaplig smak på dom. 

Mycket trevlig fest, hade dock gärna fått vara mer folk, typ en del stack sen när jag kommit. Alltid kul när man kommer till en fest & alla typ slänger på sig skorna och slänger sig ut genom dörren ;) Nej, men fint folk kommer sent!

Så sen var jag den enda tjejen, utom en annan som hade legat däckad ett tag. Men som tur var vaknade hon igen, så jag bestämde snabbt att vi skulle bli vänner för kvällen:) And she agreed! Och självklart, då vi var som minst folk med, lyckas 2 killar börja bråka. Vi var typ 5 pers just då, vad är oddsen?

Aja, vi höll igång till kl 6.00 iallafall. Mycket trevligt, men sen började jag bli lite bakis så då var det inte lika kul längre... Hampus hade en kamera på bordet, så den lekte jag med lite. Ska be honom skicka några bilder imorrn som jag kan lägga upp.

XXX
- Wazaaaaa!
Hemma tvingade jag snigl ta kort på mig.
KissKiss*
Sexig är jag.

Kommentarer
Postat av: Primate

Söta bilder på en söt tjej.

2009-10-04 @ 22:44:53
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0