Busigheter

Känns som att jag sovit i år och dagar. Helt skum känsla, direkt när jag vaknade fattade jag ingenting. Vad gjorde jag igår? Duschade jag igår? Såna störda tankar. Drömde massa drömmar också, kommer knappt ihåg dom för de var så många. Antagligen därför det känns som att jag sovit överlänge.

Kollade vilken dag det var innan, man vet aldrig ;) Tänk om jag vaknat upp & upptäckt att det var fredag. Att jag sovit bort hela torsdagen! Skönt på ett sätt, helg snabbare. Eller ännu värre, vaknar upp en söndag. Noooo!

OCH jag hatar äckliga cp-vista, man ska lägga över typ 5 bilder + 2 videos. Vad tar det? 10 fucking minuter!! En evighet för helvete! Äckel!!

Ska käka frukost nu, sen ringa några vettiga telefonsamtal. See ya later ♥
Pose!
Kelade med världens mest bedårande katt igår. Kolla som hon posar, så snygg!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0