Begravningsbyrån

Kommer avlida imorrn. Ska nämligen köra med Avnoso & hans kusin till Halmstad eftersom han har halkan, klockan 8! Alltså måste jag då köra härifrån klockan 7! Det är tidigt med tanke på att jag inte är van vid tidiga morgnar nu för tiden, kommer säkert somna 3 inatt, minst. Men ska bli skönt komma upp i tid dock, fast hade gärna fått vara liiite senare.

Hoppas jag kommer upp nu med, men det gör jag. För jag har självdisciplin! (när det väl gäller iallafall) Bäst för mig, för Avnosos sista ord när vi sa hejdå var;

Avnoso: - Kommer du inte imorrn kan du ringa begravningsbyrån!

Hahaha! Avnoso mafiozo is crazy... men nu ska jag lägga mig & kolla på Desperate Housewifes, me like ♥

XXX
Mjukis!
Jag är bra på att ta raka kort. Uppklädd inför min dagliga promenad med Mp3:n. 100 gånger bättre än en hund, så är det!

Kommentarer
Postat av: Primate

Får man lov att vara så sexig när man är ute och går? Det är grymt trafik farlight. varenda killa kommer juh att vrida nacken av sig när man ser dig ^^

2009-10-21 @ 15:27:25
Postat av: Jenny <3

Hehe, tror inte det är någon risk. Dessutom sköter jag hälften av vandringen genom skog ;)

2009-10-21 @ 19:09:53
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: L

Du får testa både hund och mp3 samtidigt det är det bästa

2009-10-22 @ 16:44:01
Postat av: Jenny <3

Hehe inte med vår hund, hon är en riktig biatch som vägrar gå fint, så kan inte njuta av min musik då ;)

2009-10-22 @ 17:20:52
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0