Ännu en dag...

..av total tristess. Kan lika gärna gå & lägga mig o dö med en gång. Neeeeej... nu ska vi inte vara såna. Linus kommer kanske idag & leker med mig om han är frisk:) En snäll kompis. Och igår var jag ute en sväng med räka, så det var inte helt fel det heller. En riktigt bra sväng faktiskt ;D

Sov dock länge idag. Jag vill inte avslöja hur länge, det börjar bli pinsamt. Jobbigt också med tanke på att jag sagt till min syrra jag ska jobba lite på hennes samhälls-arbete. Man ska inte vara snäll, det är bara jobbigt.

Funderade på att skriva hennes arbete, sen mitt i arbetet, i typ nån mening skriva "Du är bög". Erkänn det hade varit lite kul på ett stördt sätt, när hennes lärare läser det han bara "Va?! Nej, hur visste du det?!" Sen får hon MVG för att hon är så smart.

Guud... vad mycket fritid jag har. Men imorrn är det Fredag = Kyckling = Helg :) Minns ni den reklamen "Kyckling på freedag, lalala" Jag älskade den. Så mysig, mådde bra av den på något sätt.

Aja, återkommer kanske senare.

XXX
Mjao
Usch, ser nästan lite psyko ut på denna bilden.

Kommentarer
Postat av: elin

den reklamen gav en en sådär mys känsla typ mys hemma i soffan me familjen:D haha

2009-10-01 @ 17:27:04
Postat av: Jenny <3

HAHA jag vet!! Exakt den känslan :D

2009-10-01 @ 17:56:45
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0