Äckel-Päckel

Nyss varit på gymmet. Skulle träffa min tränare, han gav mig lite nya övningar. Brukar bli orolig när han gör det för tänkte det skulle bli ännu svårare övningar, men dessa han gav mig nu känns riktigt bra! Vi pratade även lite om jobb och så, han sa att gymmet är ett bra sätt att finna kontakter på. Så om han hörde något skulle han nämna mig:) Mycket bra!

När jag står och gör mina övningar kommer en liten gubbe in i rummet, han såg skitskum ut. Liten kropp med breda axlar & grovt ansikte. Han tittar på mig, sen gör han typ en u-sväng och går ut igen. Öhh?

Sen resten av tiden på gymmet kollar han på mig varje gång jag byter maskin m.m, typ försöker få ögonkontakt. När jag tillslut är klar & kommit ut i bilen. Vad ser jag? Joo, gubbjäveln har sett att jag gått, så han står ute i receptionen & kollar efter mig genom dörren! Fan vad sur jag blev, så blängde på honom genom bilrutan, då kollar han på mig och försöker le eller något! ÖRK!

Snälla, har folk ingen självinsikt längre? Det är fan pinsamt. BLÖ, DÖ MED ER!!

XXX
Wäähh
Trots gubb-blickar är jag glad ändå :)

Kommentarer
Postat av: Primate

Ja vissa gubbar har fantasi om att få en ung tjej på kroken så akta dig vetja.

2009-10-13 @ 19:42:18
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0