Taskigt!

Gud vad sur jag blir. Nyligen bytt från Telenor till Comviq på min mobil, för det sägs ju vara så billigt. Tänkt på att byta länge, bara glömt bort det. Så nu till slut övertalade Avnoso mig, för han har också Comviq & säger det är billibilligt.

Så jag idioten byter till Comviq. Gratis sms & grejer tänker jag glatt för mig själv! När jag väl fått hem skiten & börjat smsa mitt nya nummer till alla upptäcker jag att ingen har Comviq! Förutom Avni & hans brorsa typ... och några invandrare till. Comviq är deras grej liksom.

Alla andra grisar har 3, Parlino, Halebop m.m. What the fuck?! Det här är inte rättvist! Jag som var så glad, nu har jag på bara några dagar redan gjort av med halva saldosumman. Jag smsar nämligen bara gratis till de med Comviq, alla andra kostar det 99 öre till. Det är fan inte billigt!! Telenor var billigare, 69 öre för bövelen!

Så nu blir jag jätteglad så fort Avnoso eller någon med comviq smsar mig. Smsar som en idiot, dom kommer byta nummer sen för att jag terrar. Men har jag nu bytt ska jag fan ha lön för mödan! Har du comviq? Lämna ditt nummer tack :)

XXX
Swish!
Låtit bli att blondera en del av underhåret, så det är på god väg nu... wiie*


Kommentarer
Postat av: LIENE

Tack så mycket:D Glad att höra, hihi.



Fint hår du har!

2009-11-19 @ 06:57:36
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du laddar på comviq kompis typ 295 eller något sånt så får du 3000 gratis sms i 30 dagar ;) och ringer gratis till dom med comviq, eller ja 69 öre/samtal

2009-11-28 @ 00:42:39
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0