Seximiento

Tänkte tipsa om en shoppingsida. Har ju som ni vet satt in lite annonser på min blogg längre ner till vänster i menyn. Kollat lite på Sexywithstyle, där finns riktigt grymma kläder faktiskt. Många är väldigt speciella, sånt man kanske inte hittar i vanliga affärer, korsetter m.m. Mycket festoutfits också, perfekt till Nyår.

Dessutom har dom höstrea nu! That we like ;)
Me like.
Detta gillade jag. Zebrarandigt är hett & lackleggings gillar vi fortfarande.

Vashegood mina vänner. Nu ska jag göda min katt.

XXX

Kommentarer
Postat av: Malin

håller med, linnet är super fint:)

2009-11-16 @ 23:45:02
URL: http://malinkarlssoon.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0