Raseriutbrott

Sov hos min Louise inatt ♥ Vi kollade film med hennes hund Chanel, Legally blonde & Björnbröder ;) Chanel gillade Legally blonde, Björnbröder somnade hon till. Inte hennes grej.

Idag har jag haft Världens segaste dag. Därför jag inte skrivit tidigare... + att jag sabbat den rullsaken tangentbordet är på, så den går ej att rulla ut. Bråkade med pappa, han sa jag skulle kolla under datorn så fick jag cpryck & smällde in rullsaken (för att kunna se något)... så nu får man inte ut honom igen. Smart, Jenny smaaart. Måste börja kontrollera mina raseriutbrott, så inte fler oskyldiga möbler får sätta livet till.  

Nu måste man får ha tangentbordet i knäet & det är jättejobbigt att skriva då. Men det bästa av allt är att ingen har fattat att det är jag som sabbat den. Josse: - Åhh, pappa har förstört datorbordet när han pillade här!

Mohahaha...

Sen har jag bytt lakan i min säng med. Ehh ja... händelserik dag.

XXX

Nifty - Rydah

MYSIGT!!
Åhh, kolla så fint! Men det tar tid att matcha alla påslakan & kuddar för att få det så här flott, det vill jag lova er.

Ännu en fet låt av Nifty. Tröttnar aaaldrig... Nifty - drop that.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0