Jag är aggressiv

Sååååja, precis kommit hem från AMF. Louise var med som blondt stöd ♥ När vi kommer in är dörren stängd & vi ser att de bytt tider, Torsdag är endast för bokade möten. Men en tant kom och började prata med mig, så jag sa bara rätt ut "min handledare skiter i mig, ringt han massa, lämnat mitt nummer men han ringer ej upp".

Så diskuterade vi lite, sen tappade jag min mapp med alla papper framför henne. Haha! Så började jag skratta. Tant skrattade inte. Vi forsatte prata, jag berättade min situation, sen säger hon att min handledare typ bytt arbetsuppgifter. Haha eh? Schyst att man blir meddelad.

Sen när vi nästan var klara säger hon:

- Jag ska ge dig ett personligt tips, och lova att inte ta illa upp nu?
- Okey..
- Lova. Var mer ödmjuk nästa gång. Hade jag varit en arbetsgivare hade detta inte gått bra.
- Men det är skillnad (Opps, inte rätt sak att säga)
- Vi är också människor. Men jag är van att ta skiten, även om det inte är jag som gjort något fel.
- Men jag är inte sur på dig, bara på honom.

Typ något sånt. Tant tyckte jag var aggressiv!! Okey, jag var inte glad men jag såg glad ut! Kändes det som... Louise bekräftade mig, hon sa också jag inte var sur. Hade jag träffat min handledare hade jag varit arg! Inte arg mot tant. För tant var ändå trevlig, förutom när hon sa till mig att jag var oödmjuk. Uäh..

Jag är en konstig människa. Ibland beter jag mig t. ex. nervöst (som när jag tappade mappen) med fastän jag inte är det, helt seriöst... jag lider säkert av ADHD eller något sånt utan att veta om det. Eller utvecklat svag utvecklingsstördhet under åren kanske? Hmm, då har man iallafall rätt till något sorts bidrag.

Btw, jag har skaffat mig små fans i "Öckere" eller vad det hette. Jag vet varken var det ligger eller vad det heter, haha! Men så är det & jag gillart :)

XXX
Pose!
Jag försökte se ordentlig ut när jag skulle dit, fast det funkade tydligen inte.
Slem.
Lagade omelett idag. Den hade nog inte vunnit någon skönhetstävling dock...

Kommentarer
Postat av: Michaela - Foto & Bloggdesign

Ha en trevlig kväll :)

Fin blogg du har förresten :)

2009-11-19 @ 18:14:00
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: zaaaz

nåt fel med adhd ;) ???

2009-11-19 @ 18:19:25
URL: http://zaaaz.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0