Heeelp meeee

Asså åhh gud, jag har inte varit så här rastlös på... flera dagar måste det bli! Det finns inget på TV, ingen att umgås med. Inte ens katterna är hos mig! Jag kommer ingenstans heller. Och jag är sjukt röksugen! Brukar aldrig bli det så här mycket. För jag röker inte en massa, men nu när man är så uttråkad så...

Jag hade kunnat sova... men är inte trött. Hade kunnat gå ut och gå en runda... om jag inte varit så rädd för mörkret. Jag vet nog vad som lurar där. I'm not stupid!

Vad kan man hitta på klockan 22.30 på kvällen gott folk? Äta majs... näe. Ska lägga ut lite skön reggaeton-musik åt er iallafall.

XXX

Don Omar - Sueños

Cosculluela ft. Ñengo flow, Don Omar & Daddy Yankee - Conglomerate remix

Don Omar - Sexy Robotica



Kan någon föresten förklara för mig varför bög-spelaren överst blev längre än de andra två? Åhh, vrede.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Va fin du va! =)



Svar: Tack för att du har varit med i debatten om Kissie. Du följer väl min blogg på bloglovin? Så du kan följa min åsikter/tankar, mode och en massa annat.



/ Delicioustaste

2009-11-17 @ 22:58:37
URL: http://delicioustaste.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: ja det är jätte svårt =/ hahah :D

2009-11-17 @ 23:27:46
URL: http://delicioustaste.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0