Harar är farliga

Idag är det en sleden dag. Vaknade av att Linus ringde mig, han var på väg hem från Göteborg. Så ska antagligen träffa honom & Lagan ikväll. Hihi!

Ska ut & gå en runda strax. Funderar på om Jaffa ska få följa med eller inte? Hmm... hon är lite jobbig, speciellt när hon bajsar. Men är tryggare med henne, hon är tuff hund. Finns farliga djur i skogen...

Harar är lite läskiga. Dom är så stora! Eve & jag krockade nästan me 2 stycken för någon kväll sen, dom bara skuttade ut på vägen! Det enda jag hann se var något stort & suddigt, sen satte jag händerna för ögonen och såg mitt liv passera i revy. Så skönt att inte ha något ansvar. Men Eve väjde oss ur knipan ;) Nu ska jag ut & gå en runda.

You can run your mouth, I don't care. But if you get too close I'm gon clap you.

XXX
I'm a gangsta gangsta
Lägger ut en bild på pappa så länge, när han lånade Antons Chicago-gangsterkostym. Åhh, han försöker alltid passa in...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0