When the drugs don't work..

Sitter och dricker varm oboy eftersom jag fryser röven av mig här hemma. Men jag vägrar ta på mig mer kläder, nej nej! Försökte värma upp huset lite med några småbrasor i form av värmeljus, men sen slocknade de små jävlarna.

Är 21 grader här, jag vill ha 24!! Eller åtminstone 23 grader. Detta är för kallt, är det vinter ute ska det åtminstone vara sommar inomhus. Feel with me!

Halloween-bilderna får komma upp imorrn eller något. Orkar inte idag, så är det. I'm sorry, men jag hoppas ni överlever mina små barn. Den som väntar på något gott... ;)

XXX

Underbar låt. Riktigt, riktigt grym video också. I loove it!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0