Dagismöte

Sitter här & käkar min frukost. Ska vara hos Arbetsförmedlingen kl 13.15 på sånt tråkigt gruppmöte bland andra barn. Känns sjukt tråkigt just för att jag redan vet vad för sorts möte det kommer vara. Dom kommer snacka massa skit & använda sig av powerpaint, sen måste man plocka åt sig 50 miljoner böcker & papper innan man går hem så att det ser ut som att man verkligen går in för det.

Men känns ändå bra göra någonting, hoppas någon av dom kan hjälpa mig kolla upp lite utbildningar och sånt. Ska man göra högskoleprovet med sen kanske? Helt seriöst så vågar jag inte det. Lovar dom hade klassat mig som utvecklingsstörd eller något. Tagit in mig i sånt litet rum, visat provresultaten & sagt att det ligger långt under medelvärdet, gränsen till utvecklingsstördhet.

Jobbigt läge. Men men, det ordnar sig ;) It always does.

XXX
YES!
Väl tönt-förberedd är jag! Men nu får dom fan inte dela ut mer skit, min mapp är överfull.

Kommentarer
Postat av: Robin.H

Ja det är ju inte lätt när det är svårt, inte sant?.

2011-07-06 @ 14:45:12
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0