Blogga för pengar?

Varför tror så mycket folk att man enbart bloggar för att bli känd? Bara för att alla fjortisäckel tjatar hål på folk om att man ska läsa om deras "underbara" bajsvardag betyder det inte att alla gör det. Jag skriver enbart för att jag tycker det är kul att skriva av mig & lägga ut bilder. Men vi människor har ju alltid varit duktiga på att generalisera.

Sen om 50 eller 5000 läser den spelar fan ingen roll (Eller okey, det hade varit jävligt grymt om 5000 människor funnit en såå intressant) men att förvänta sig sånt är bara töntigt. Tycker själv det är kul läsa folk jag känner o mina kompisars bloggar, t. ex. Elin & Nura. Andras bloggar skiter jag i, så förväntar mig absolut inte att övrigt folk ska finna mig intressant heller. Sen får grisar tro vad dom vill :) Nöffnöff!

XXX
Bling*
Jag är trevlig dammit!


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0