Helg jao

Sitter & käkar frukost. Idag är det fredaaag :D Älskar helgen. Det är då allt händer ;) Fan, mina ögon är cp idag igen. Känns som att jag är hög typ, haha! Kanske för att jag kom upp i tid, dom e ju inte vana vid det. Eve ringde liksom mig vid 10.30, så gick upp då :) Duktig. Måste berömma mig själv för det.

Jag är arg. För jag har inga pengar. Varför? Jo, för att den jävla fittarbetsförmedlingen lurar en. Jag är inte den första. Jag skulle fått pengar (Och det är inte ens mycket pengar) i slutet av April, men mitt konto står fortfarande tomt. Så är riktigt förbannad, var inte ens längesen jag var inne där heller? Ska in till laholm snart me Eve så funderar på att dra inom där & säga till.

Nej, nu måste jag dra! Tiden gick snabbt, 15 min tills vi ska dra. Och jag kommer vara 100% osminkad ;) Beröm mig!

PUSSHEJ

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0