Underbaar

Var ute på Underbar me Eve & hennes syrra Suss igår :) Mycket trevligt! Var inte så mycket folk när vi kom dit, vilket var skönt eftersom man då kunde gå lugnt fram till baren & beställa en drink. Hatar när det är sådär överfullt i baren så man måste tränga sig fram.

Dom hade karaoke där med. Hade bestämt mig för att inte sjunga, men efter ett par shots blev det ändrade planer. Jag & Eve skulle ställa upp med den låten "Han tog av sig sin kavaj & sparka av sig båda skorna". Sen när det äntligen blir vi, vad händer? Jo, det är fel låt! Aldrig ens hört den låten + texten på duken var asliten så man såg knappt. Så vi stod mest & mumlade igenom hela låten hahaha ;) Vaddå skämma ut sig?

Men sen fick vi en ny chans, så då valde vi Linda Bengtzings "Jag ljuger så bra". En enkel låt, vilket gick myyycket bättre :)

En kul kväll, dock gick den assnabbt i slutet! Hade lätt kunnat stanna längre, även om mina fötter värkte lite ;)

Hade lätt kunnat dra ut ikväll igen (As usual), Elin & några till skulle nog ut så hänger kanske med dom :) Nice. Nu kommer här bilder från kvällen!

Pose!
Pretty in Pink :D Haha!
Bighead
Min outfit; Svart hög kjol, rosa tröja & höga svart pumps.
Sisters
Bejbsen jag åkte ut med, Suss & Eve :)
Spegelbild
Vi fick en foto-kompis inne på toaletten, haha!
Sussii
En inne-på-toaletten-bild :)
S&E
Jag är duktig på att ta suddiga kort ;)
Sexyy
En bild tagen kl 5 på morronen hemma hos Eve. Nice :)
Wiie
Och en avslutningsbild på mig :)

Kommentarer
Postat av: LIENE

härliga bilder och snygg outfit du hade!

2009-05-17 @ 11:00:36
URL: http://lienes.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0