Tacos-sommar

Vilken underbart skön dag det har varit :) Var ute & gick en runda me MP3, sen lagade jag & Josse tacos. Mums! Tacos är alltid gott. Fast var en massa jävla snuskflugor ute som ville sätta sig på maten. Vill bara döda dom allihop!!

Selma kom & gjorde oss sällskap ;) Vad är middag utan Selma? Största tiggarkatten någonsin. Man märker verkligen att det är pappa som har uppfostrat henne. Sen kom även pappa & käkade med oss (Iofs var det efter vi redan ätit klart) Han hade hållt på och fixa färgplåtar till Josses moppe (Hon ska byta färg på moppen). Dumpappa försökte bråka me mig..

Jag: - Vilken färg tog du? Svart?
Josse: - Jaa, eller mörkgrå mer.
Jag: - Jag tycker du skulle tagit silver.. eller ljusgult!
Pappa: - Gult? Gult är en rövfärg!!
Jag: - Det är det inte alls det!

Bråkpappa.

Desperate housewifes ikväll! Wiie :) Love it! Nu ska jag nog ut en runda på studsmattan eller något innan det blir kallt ute. Pappa är säker på att det kommer börja åska med...

Pusshej <3
PitaTacos
Gjorde om mitt tortillabröd till ett pitabröd ;)
BigHead
Josse fick stort huvud av all maaat..
WetDog
Jaffa hade lekt med slangen, så hon var en blöt hund.
Kaninöron
Gjorde kaninöron på Selma...
Balans jao
Sen lekte Selma akrobat på träväggen ;)
- Whooo!
Cp-ryck uppe på träväggen!
Kalle-NalleBalle
Pappa är duktig & äter rejält av vår tacos ;D

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0