Soool!

Varit dålig på att blogga idag, eftersom jag varit såå seeg hela dagen! Somnade typ vid 3 inatt, eftersom jag ägnade en del av natten till att städa undan lite på mitt rum (Vilket behövdes). Räckte jag la undan alla kläder så såg det genast mycket bättre ut.

Sen vaknade jag kl 8.10 av att Josse rycker i mig & säger att hon missat bussen till skolan. Så fick gå upp & köra henne. Jobbiigt ;) Sen hem & nanna igen.

Runt 9.40 vaknar jag av att Avni ringer & frågar vad jag gör. 

Jag: - Ehh, sover, va gör du själv egentligen?
Avnoso: - Jag sover också hehe!
Jag: - Jaha, varför ringer du mig så tidigt då?;O

Haha! Han undrade ialf om jag kunde köra honom till jobbet vid 11.40, så jag gick med på det. Svintrött var jag, men lyckades komma iväg ändå ;) Mina ögon va helt cp. Men va gör man inte för sina vänner ;) Och behövde komma upp någorlunda i tid iallafall.

Sen drog jag & Louise o solade i Båstad. Dom hade satt i nya rör, så fick nog ganska mkt färg den här gången ialf :) Min hud brukar inte vilja ge mig brun kropp verkar det som. Dum hud.. jag solade 21 min, och Louise 30. Efter det var vi helt cpvarma & törstiga, så körde inom en kiosk & köpte lite dricka. Sen hem.

Nyss varit hos mamma & käkat. Grillat :) Me like! Ska strax till gymmet, undrar hur det ska gå... känner mig astrött, men får kämpa på ändå ;) Snart sommar, snart snart snart...

Återkommer förhoppningsvis senare!
Pusshej<3

Sunshiine!
Inget smink typ, bara mascara :) Ser sjukt blek ut här tycker jag, hehe

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0