Sjuk :(

Jävla skit! Skulle jobbat idag, 13.00-19.00. Vad gör min kropp mot mig? Jo, den blir sjuk. Jag blir typ aldrig sjuk, men just idag ska jag vakna upp med feber & halsont! Så har nyss ringt & sjukanmält mig. Gick runt i nästan en halvtimme & försökte känna efter om jag verkligen var såå sjuk. Men det är jag, man ser det tillomed i ögonen. Helt glansiga är dom.

Kände det redan lite igårkväll, men trodde bara det berodde på att jag var trött. Sen när jag vaknade runt 10 imorse kände jag det, men brydde mig inte utan fortsatte sova. Sen nu vid kvart i elva när jag skulle upp kände jag det rejält, speciellt i halsen. Gick ändå upp & duschade, för tänkte att jag kanske skulle må bättre då. Men nej... så nu sitter jag här, med te & ägg. Ska ta en Ipren nu, sen ska jag nog lägga mig.

Kom på en sak till! Nu kan jag inte gymma idag heller :( Buhuu..

Återkommer kanske senare idag om jag pallar. 
Pusshej!  

Inför jobbet en dag
Min jobboutfit för ett tag sen när jag skulle jobba. Snodde syrrans
Ramones-tröja eftersom den såg skön ut ;) Blev värsta livet om det
sen, eftersom man tydligen "inte får ha på sig en Ramones-tröja om
man inte lyssnar på dom." Töntiga lillasyrra...


                                                                                               

Kommentarer
Postat av: Foki

svar: Hihi, tack så mycket! ^^



Aaw :( Inte kul att vara sjuk. Krya på dig!

2009-05-06 @ 12:39:18
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Hugo

naaw, ska jag komma och ta hand om dig? ^^

2009-05-06 @ 13:00:01
Postat av: Jenny <3

Ja tack:)

2009-05-06 @ 13:04:21
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: sis

amen vafan, tror du man går runt med ett band på tröjan som man ens inte lyssnar på bara för att tröjan är snygg? det är du som är töntig!!!! man har bantröjor för att visa att man gillar bandet och så.. jag skulle inte ta på mig en hiphop tröja för att den är snygg!! HAHAHA idiota :-D

2009-05-06 @ 22:44:31
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-05-06 @ 22:45:04
Postat av: Sis

Ja, töntig? varför har man tröjan om man inte gillar bandet?.. för att den är snygg?! då är man töntig! BLÖ

2009-05-06 @ 22:46:55
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, töntig? varför har man tröjan om man inte gillar bandet?.. för att den är snygg?! då är man töntig! BLÖ

2009-05-06 @ 22:47:12
Postat av: Josse

ameh det var nåt fel på den så jag trodde det inte skickade hahah!

2009-05-09 @ 23:31:53
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0