Rolig lista

Ska börja lägga ut lite fler roliga informationslistor på min blogg. Sånt gillar man läsa, eller hur?:) Sitter & laddar ner grejer till Sims2. Inte kul spela om man inte har snygga nedladdade grejer till det hehe (Nörd I knoow).

Suttit halva kvällen & snackat om störda grejer på msn me en som heter Hugo ;) Vi snackade om kattsex... och fjärilssex (Inte jag som tog upp fjärilssexet) Det var ett bra samtalsämne.

Nu kommer här en lista :)

9 för tillfället
Humör: Jodå, känner mig fet bara
Smak: Popcorn
Kläder: Joggingsbyxor & vit pappa t-shirt
Bakgrund på datorn: Jaffa, vår hund när hon gör en cpmin ;)
Nagellack: Fransk manikyr
Tid: 00:19
Omgivning: Stökigt med papper & shit
Irritationsobjekt: Min mensluktande snuskhund

Nu är det snart läggdags. Jag har ont i mitt ben :( Egentligen borde jag lagt ut en bild på mittt skadade ben, men vem fan vill se en bild på ett äckligt sår? Ni kan tänka er hur det ser ut istället.

Gonatt babes <3
Msn
Snackar om att min katt Pysen är bög. Vet att han är det, han visar alla tecken.
Fjunis
Ahh, en bild på mig själv som vanligt... I know u like ;)

Kommentarer
Postat av: Jennys sis ;-)

Ehh, han kan inte vara bög. Som sagt, du var med på bröllopet när jag och Pysen gifte oss :-D HAH!

2009-05-12 @ 23:18:24
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se ♥
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0