Partey (igen)

Igår blev det utgång igen! Denna gången med Elin & hennes kompisar Angelika & Malin :) Mycket trevligt. Hade dock lite klädproblem, hade iiiingen aning vad jag skulle ha på mig! Till slut blev det jeansleggings, svarta pumps & en grå-beige lite större & längre tröja.

Sen bar det hem till Angelikas pojkvän. Där förfestade vi lite. Jag drack fruset vin bl. a. haha! Nej, men hade glömt mitt vin i Eves frysbox så det hade legat där natten till Lördag. Men det var kallt & gott :)

Sen när vi väl kom till Halmstad blev det Asian Palace. Där köpte vi varsin cider (Utom Malin för hon va duktig & körde). Jag köper typ aldrig cider ute, men var inte sugen på shots & drink är för dyrt. Så cider blev perfekt :)

På B&B var det Harstyle/Jumpstyle eller vafan det heter. Inte min musikstil, men det funkade. Däremot var det bara fult cpfolk där. Vissa dansade helt cp, flög rundor typ. Var helt övertygad om att jag skulle bli överkörd. Sen var alla helt svettiga med, så ibland kände man bara hur någon gned av sitt svett mot en. ÄCKLIGT!! Så det var ganska kul att kolla in allt skumt folk ;) Som bio typ.

Blev tyvärr inga kort under kvällen typ, eftersom kamerajäveln hade slut på batteri. Men ett mobilkort blev det iallafall, haha :D

E&J
Sexiga vi blev, haha! Rosa & suddiga, that's hot ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0