Ojojoj..

..jag har druckit för mycket kaffe. Jag bokstavligen vibrerar på datastolen. Mina ben skakar! Visste inte det kunde bli såhär efter 3 koppar? Kokade lite kaffe innan eftersom jag frös, så svepte jag ena koppen snabbt. Så tyckte jag det blev gott kaffe, så tog 2 koppar till. 10 minuter senare typ fick jag värmeslag och nu skakar jag, hahaha!

Inte bra, inte bra. Men jag trivs :) Helt full av energi. Och hungrig! Åt middag runt 19 så det är ett tag sen. Men för att gå ner i vikt ska jag inte käka efter 19, så det får hållas. Lever på mitt vatten, goda goda vatten :)

Är sur också så det får mig bara att vibrera ännu mer, hahaha! Får akta så jag inte trillar av stolen. Usch, kommer ju inte somna på flera timmar...

Imorrn blir det Underbar på Mårtenson me Eve :) Trevligt!

Nej, nu orkar jag inte skriva mer med mina skakiga händer.
Pusshej!<3
Myspys
Hade mysstund med Selma i soffan. Vi kollade på Medium :)
Är osminkad här så ni får faktiskt ha överseende med det, hehe
Sötiis!
Fjuntassen Selma :)
Majskatt
Sen förflyttade sig katt uppåt till sidan av bröstkorgen. Gulligull!

Kommentarer
Postat av: Liina

Svar : Haha , ja precis ;) gött att någon håller med mig !

2009-05-15 @ 00:30:11
URL: http://liinasofsweden.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0