Morgonpigg

Att komma upp på morgonen är inte min starkaste sida. Men idag skulle jag köra mams till jobbet, så varit uppe sen 7.30 faktiskt! Var tillomed hyfsat pigg när jag kom upp. Däremot blev mina ögon arga när linserna kom i, sved som fan. Dom är ganska rödsprängda, irriterande. Icke fint...

Ska ta emot mammas säng med som skulle levereras mellan 8.30-11. Självklart kommer de jävlarna säkert inte förrän vid 11 bara för att jag är uppe nu ;) Förra gången jag skulle ta emot ett TV-bord åt henne kom dom 8.30 & väckte mig. Piiinsamt... eller vänta, nu hördes en bil!!


Japp, det var sängen. Och sjäälvklart samma leverantör som förra gången! Och jag har en tendens att bete mig nervöst utan anledning ibland, typ snacka svamligt & säga konstiga saker, så kände att jag gjorde det hahaha! Som tur är var leverantörskillen inte helt min typ, så inte överdrivet pinsamt, men ändå! Han var ung iallafall. Och han stod kvar & pratade med mig en massa, medan jag själv bara ville springa & gömma mig under sängen. Förstår inte det riktigt, med tanke på att jag ser för jävlig ut! Osminkad, lite rufsig & rödprängda ögon. Mysigt ;)

Jaja. Slipper troligen träffa honom igen, haha!

Funderar på att köra hem snart... typ om 1 timme kanske. Fast är rätt mysigt här med. Jaffa är ute i trädgården & solar. Den dumma grannhunden var ute innan, så då fick Jaffa gå in. Är en sån jobbig liten bjäbbhund som bara står & skäller, skäller o skäller. Så jävla irriterande, så fick vänta till den gått in igen. Hatar såna små kax-hundar. Jaffa är duktig & ignorerar det iallafall ;)

Återkommer senare. Tyvärr inga bilder eftersom jag är hos mamma, ni får en video istället!
Puss!


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0