L&J-dag

Dagen började med att Louise ringer mig runt 12 och ber mig hämta henne. Så jag gör det :) I nattlinne, helt sleden haha! Vi åker hem till mig och jag går i duschen. Sen käkar vi lite frukost (Eller brunch snarare) och spelar sims :) Sen bär det iväg eftersom vi hade lite saker att uträtta.

När vi kommer tillbaka ställer vi bilen & går ner till Svens livs för att handla varsin baguett. Eve jobbade, så vi stod kvar ett litet tag & pratade. Sen hade vi lite picknic typ på en bänk vid en kran ;) En bra utomhuskran som man kan dricka vatten från.

Körde hem Louise sen runt 18-tiden, sen bestämde jag mig för att vara duktig & laga lite mat. Kokt potatis med pannbiff :) Gott blev det också. Duktig känner jag mig!

Så nu ska jag snart bege mig till gymmet. Foten känns mycket bättre idag, så det får den tåla ;) Känns som det var aslängesen jag gymmade så det är dags nu. Hinner inte skriva mer, klockan går ;)

Ciiao!

Mihii
Ett egokort som jag ser jätteglad ut på!;)
- Vill inte!
Louise vill inte vara meeeed!
Jätteglad!
Jag ser helt störd ut, hahaha!
Hmf!
Louise har nosen i vädret ;)
- Tittaaa!
Hittade ett litet rosa hjärta att ha på kinden
Tihihi
Louise försöker dölja sitt skratt ;D
Coolingen
Jag gör 15-årig-kille-i-skolkatalogen-pose, mycket sexigt!
Seriös
Och till slut en allvarlig Louise. Tog ett bra tag innan hon
lyckades hålla sig så allvarlig ;)


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0