Kärsefors

Igår var det Karsefors! Förfest hos Becki i hennes & Patriks skitsnygga lägenhet! Kom på nu att jag borde tagit kort på den, för det var riktigt snyggt. Vill också haa...

Förfesten bestod av Singstar, mycket trevligt :) Tyvärr hade stackars Räka huvudvärk, så det sabbade hela kvällen för hennes del. När man ska festa är ju huvudvärk i princip det värsta man kan ha. Men hon hängde me till Karsefors iallafall.

Massa folk var där, kanske inte just när vi kom, men senare. Tyvärr en massa fjortisar också, tråkigt nog. Så det sabbade lite tycker jag. Sen runt 00 fick Eve ringa taxi eftersom huvudvärken bara blev värre efter vi dansat och så. Så tråkigt :( Men men, kommer ju fler gånger får man tänka...

Vi dansade ganska mycket, Elin & Becki fick hålla koll på mig eftersom jag fördes iväg hela tiden av allt folk. Var helt packat där, så alla knuffades och skit ;) Och jag är inte så lång så jag blev typ nertrampad, hahaha! Men vi bara armbågades tillbaka. Ett tag försvann Elin, det såg skitkul ut för man bara såg hur hon drogs iväg från oss in bland massa folk, sen såg vi inte henne längre xD Sen när jag skulle efter henne försvann Becki! Skithemskt, hahaha! Var som att vara ute på havet bland en massa stora vågor som förde iväg en. Helt sjukt ;)

När Björn Rosenström började spela blev alla ännu knäppare och verkligen slog sig fram. Trodde jag skulle dö fan ;) Men vi överlevde. Orkade inte lyssna på honom hela tiden, utan tog oss ut till öltältet istället.

Runt 2.20 drog vi hem. Skönt att komma hem, var riktigt trött i fötterna. Däckade typ direkt, efter att jag käkat lite & kollat 2 Family guy-avsnitt :)

Här kommer lite bilder ialf! Hann tyvärr inte ta alls många eftersom kamerajävelns batteri dog. Däremot fixade jag 2 bilder från en video jag spelade in (Som inte blev bra, därför läggs den inte ut! Ingen av oss 4 hade nog gillat det;) så blev det lite fler :)
Ulike
Josse tog kort på mig med sin kamera :) Tyvärr hade hon fingret lite för blixten,  därför det blev lite cp + jag ser ledsen & rödbrun ut i ansiktet haha! Annars ett mycket lyckat kort ;)
Räkis
Eve hade tagit ut sin hårfärlängning och färgat håret mörkbrunt! Skitsnyggt :)Mihi
Jag posar fint i soffan ;)
Vill inte!
Becks ville inte vara med på bild fastän hon e jättesöt :O Men fick bilder på
henne senare under kvällen, mohaha!
FabulousFour
En bild från videon, därför det är lite suddigt ;) Elin & Eve sjunger.
B&E
Becki & Elin posar sexigt ;D
F4
Ännu en snygg bild på alla 4 i soffan :) We like! Och Becki dricker ur sitt
snoppsugrör, haha!
Yeah!
En sista bild på Becki, Elin & Jag. Eve e tyvärr inte med eftersom hon
fick lägga sig lite i sovrummet & vila sitt lilla huvud.



Kommentarer
Postat av: elin

åh tack för kvällen:) å dom söta korten:D <3

2009-05-24 @ 17:29:09
URL: http://russiinbullee.blogg.se/
Postat av: emma härnqvist/perfektion

ja men då hänger jag med. de är ju verkligen bra för då får man mer motivation än om man bara träar hemma för sakens skull liksom.

2009-05-25 @ 10:38:16
URL: http://perfektion.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0