Karsefors = sugigt

I Lördags trodde jag det skulle bli en lugn hemmakväll eftersom ingen var på att dra till Halmstad & festa. Men sen snackade jag lite me Linus, så bestämdes det att jag skulle dra me honom till karsefors. För alla er som inte vet vad det är, är det en uteställe för bönder typ. Men det kan vara kul om det bara är rätt folk där, så jag tog chansen.

Tyvärr sög det. BARA bönder, överallt :S Kände inte riktigt att jag passade in. Men jag hade så kul man kan ha på en bänk bland en massa bönder ändå. Det var kul när jag skulle på toa iallafall. Stod inne på toaletten, när jag hör 1 bonntjej utanför snacka me sin kompis (Dom trodde säkert dom var ensamma) Typ såhär;

Tjej: - Asså, blablabla han är här me sin nya tjej! Fan va jag e förbannad på honom! Jag ska döda honom. Jag ska fan DÖDA honom! Jag ska DÖDA HONOM!!

Kommer inte ihåg exakt, men något sånt var det. Höll på att knäcka mig därinne på toaletten, riktigt riktigt kul lät det ;) Tycker synd om tjejen om hon verkligen var förbannad & så, men ändå... lät verkligen skitkul. Skyndade mig ut från toaletten sen, vågade ju inte möta tjejens vrede ;)

Vi stannade inte så länge, utan drog tillbaka till bilen där vi skulle övernatta. Var faktiskt bekvämare än jag trodde! Linus & hans kompis hade lagt in en madrass därbak & fällt fram stolarna så det blev ganska stor plats. Blev bara lite illamående sen när jag låg & kollade upp på stjärnorna, vilket inte var så kul. Men det försvann sen... efter jag somnat:)

Spegelbild
Ljusrosa kilklackar fick det bli ;)
Wiie
Visst är jag sööt ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0