Hotfull

Hehe, datorn hotade mig nyss! Jag skulle bara klicka bort en ruta som fuckade sig, så kom det upp en annan liten men arg ruta "Stänger du rutan kan det uppstå problem. Vill du fortfarande stänga?" typ. Värsta mafiozo-rutan! Ett rött utropstecken hade den också :( Men jag är en tuffing, så jag gick emot & stängde rutan. Hände ingenting? Tomt hot.

Börjar inse att det inte kommer hända något kul ikväll, så ska nog starta sims ;) Alltid lika underhållande... för tillfället iallafall.

Pusshej<3

Miiaaaooo!
Crazy cat ;D Syrran tog bilden med sin NikonD60.


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: skulle också köpa det om jag hade pengar:)

2009-05-14 @ 08:05:14
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

haha datorer kan vara läskiga ibland :P

2009-05-14 @ 12:07:44
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0