Friday <3

I fredags blev det grillning hemma hos Louise! Men grillen fuckade sig & kolen tog slut, så maten var klar runt 22.15 kanske = Liite sent ;) Men gjorde inget. Sen kom även Nur, Julia & Emma dit. Trevligt trevligt! Runt kl 00 efter några glas vin blev alla sugna på att dra ut & hitta på något. Eftersom både Malin & Nura körde så drog vi iväg.

Hände dock inte så mycket ute, så hälften drog hem typ, medan jag, Louise & Malin drog vidare till Halmstad. Louises älskling Jack jobbar på en bar där inne, så dom skulle ändå hämta honom där runt 3-tiden ;) Träffade min lilla kompis Linus där, vi blev jätteglada båda två :) Han bad om att få sova hos mig eftersom han inte längre kunde sova hos sin kompis. Så jag lät honom göra det. Man måste vara snäll mot sina vänner juu :D

Vi var uppe halva natten typ. Först en runda ner på stranden, sen när vi drog därifrån började man höra fåglar kvittra & solen gå upp. Då kände vi att det var dags att sova ;)

En trevlig fredag, även om det inte hände så mycket.

Först sledish..
Först en ful bild bara för att det är kul ;) Var sleden hela dagen...
Mindre shled
Sen fick jag fixa till mig lite, kan ju inte vara 100% shled när man
ska grilla ;) Nono. Detta ser ut som typ ett sånt skolfoto, haha!
Skummeslövsstrand
We like the beach :) It's niice..

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0