Fjuunis

Var ute på en promenad innan, kände att jag behövt ut & röra lite på fettet ;) Lagt på sig en del under helgen nu ju, med alkohol & shit. Not good, not good.

Hälsade på Louise lite :) Dom hade fått ett föl igår. Haha, lät så kul när hon skulle berätta...

Louise: - Vi har fått ett föl!
Jag: - Åhh, vad gulligt!
Louise: - Nee, den är ful.

Bara för att den var slemmig & så när den precis föddes ;) Men idag var den söt iallafall! Eller hon rättare sagt, det blev ett sto :) Jag är inte hästälskare, är rädd för hästar tillomed. Men kan ändå tycka dom är söta!

Sen vandrade jag hemåt igen. Jag hittade massa fjun på vägen, hur mycket som helst! Tror det var sånt fjun som kommer från vass-strån. Mjukt var det iallafall :) Jag gillar fjun.

Nu är det kväll. Har gått snabbt idag... Kooonstigt, gick upp klockan 15.40 typ, helt störd ;) Jag & Pysen låg & hade det så trevligt så ville inte gå upp. Hade ändå inga planer för idag så då kan man sova lääänge... det söndagar e till för.

Kommer aldrig somna ikväll/inatt... men får försöka;)
Pusshej!
Schleeed
Såhär sleden var man idag, sminket kvar sen igår & grejer ;)
Bebis
När vi kom in i stallet låg föl & sov...
Mamma häst
Försökte få ett fint kort på mamman också, men gick sådär.
Vingelhäst!
Men sen kom hon upp på benen :) Vingligt men säkert!
Fjuniis
Massa fjun över hela gräset som ni ser :) Mysigt.

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

så sött!



okej men jag har aldrig hört att man använder ordet "sexig" till något som är fint, speciellt inte om en glass :P

2009-05-18 @ 08:46:47
URL: http://perfektion.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0