Fet våning

Klockan är nu 1.45 och det är läggdags. Har fått sätta bandage om mitt ben eftersom det gör så ont. Behöver lite stöd, iallafall när jag går.

Ändrat typsnittet på bloggens text med, så det är liiite större. Lättare att läsa då:) Eller vad säger ni?

Spelat sims halva kvällen typ, haha! Det e nice... har såna simsperioder, ibland tycker jag det är skittråkigt & ibland skitkul!

Gonatt på er <3

No makeup
Varit osminkad idag. That is fresh ;D
Våning
Byggt fetaste våningen till mina 2 små simmar ;) Dom trivs mycket bra.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha aww sims <3.. Du är grymt fin osminkad gumman

2009-05-12 @ 13:23:10
URL: http://emiliasessa.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0