Desperate Housewifes

Åhh, nyss sett ännu ett spännande avsnitt! Älskar verkligen DH, alltid lika underhållande.Desperate Housewifes Slutade sjukt spännande denna gången med. Men som min kompis Eve sa, ändå lite förutsägbart ;) Edie kommer troligen överleva & få minnesförlust så att hon inte kan varna Mike. Eller så kommer hon dö, så att sanningen om David Dash inte kommer fram! Något sånt säkert... hoppas verkligen inte hon dör bara, Edie är rolig ju ;)

Vem av hemmafruarna gillar du mest?

Räka skulle strax ringa upp igen. Hmm, är sugen på att hitta på något ikväll, men ändå inte. Är ganska sleden, varit en dålig dag. Och klockan är snart 22.30. Men vem fan bryr sig, jag är ju som sagt en nattuggla!

Bara för att det varit en dålig dag ska jag avsluta den med mitt favoritcitat, vilket kommer från en låt faktiskt ;)

"Money can't buy happiness but it's a damn good down payment."

Gonatt folks! <3
Biatch
Sitter alltid & kladdar på all papper vid datorn medan
jag väntar på något ;)
Yes.
Jag hoppas på en bättre dag imorgon. Behöver annat att tänka på ;)

Kommentarer
Postat av: Tobias

Ja du är grymt cool du med :D

2009-05-12 @ 23:12:59
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Hugo

Jag vet vad som händer med Edie! :D Bwahahaha!

2009-05-13 @ 10:37:00
Postat av: Jennys <3

Haha, men det får du inte avslöja då din jävel ;);D

2009-05-13 @ 18:19:29
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0