Bebis dåå

Madison igår. När vi kommer in på madison, hur mycket folk är det? Jo, endast vi 2, jag & Eve :) Och en ful kille till. Haha! Skithemskt. Men vi var ganska tidiga, så vi tröstade oss själva med att det skulle komma folk sen. Han andra killen som var mobbad, han var en sån där typisk "Jag-kan-få-vem-jag-vill-fastän-I-look-like-shit!" Nej, men han var astöntig. Han stod & posade vid ett bord & glodde som fan. Sen när vi skulle gå ner på toa stod han i trappan ivägen typ, så började Eve springa snabbt ner för trappan, han bara "Vad äääär det?" så började vi garva ännu mer. Inget kul egentligen, men så är det att vara tjej. Man kan börja skratta åt minsta lilla töntiga sak ;)

Och nu, det roligaste på hela kvällen. När Eve sprungit ner för trappan gömmer hon sig, sen hoppar hon fram och skrämmer mig så jag skriker. Sen springer hon själv snabbt som fan in på toaletten!

Jag: - Haha, vafaan!
Eve: - Jag blev så rädd att det kändes nästan som om jag kissade ner mig lite!
Jag: - HAHAHA! Hur kunde du bli rädd?!

Sen drar hon ner byxorna & sätter sig på toaletten, men lika snabbt flyger hon upp skrikandes & upptäcker att hon inte ens fällt upp toalocket ;) Haha! Värsta kalabaliken nere där på toan asså.

Sen någon halvtimme senare är det toadags igen. Vi går ner för trappan, eller Eve springer. Sen gömmer hon sig (igen) och hoppar fram. Men den här gången blir jag inte rädd. Vi båda trippar in på toaletten, Eve drar ner byxorna & sätter sig... på toalocket. Igen! Hon flyger upp skrikandes, sen garvar vi ihjäl oss ;) Sen är det min tur att kissa. Vad gör jag då? Jo, jag drar upp hela jävla toaringen från toalettstolen! Bra att vi sabbar toaletten, svårt för dom att gissa vem liksom? Vi var bara 2 tjejer på stället än så länge ju. Iallafall, så jag fick sitta på den kalla toalettsits-saken. Inte skönt :(

Sen kom Linus och några till dit. Dom såg asrädda ut när dom insåg att det bara var vi där ;) Men vi lugnade dom igen. Sen säger Eve till Linus att dansa, så han tar av sig tröjan & börjar veva med den i luften ;) Glad att det bara var vi där just då. Vi hade jävligt kul där innan det kom massa folk ändå, töntade oss som fan & fick bestämma låtar hela tiden ;)

Linus humor är så ful. Han får mig typ alltid att skratta! När vi satt där, Linus bara "Nej, vad säger du, ska vi ta av oss tröjorna och dansa?" Haha, så jävla ful ;) Sen drog vi hem till Eve, jag, Linus & hans kompis Kalle. Där drack vi lite. Eller det var inte tanken, men Linus hittade min vodkaflaska, så han tog den & hällde i nästan hälften i en fantaflaska. Så jag blev skitsur, eftersom jag skulle ha den till ikväll. Och bara för att jag blev sur, blir Linus sur. Sån bebis ;) Men sen blev jag snäll mot honom igen.

Vid 4 börjar vi gå hemåt till mig, eftersom Linus & Kalle inte kom hem så dom fick sova hos mig. Kalle får typ släpa Linus hem, eftersom lilla Bebis fått i sig för mycket dricka. Stackars lille Linus ;) Han placeras i min säng & jag bäddar åt Kalle i min syrras säng eftersom hon inte är hemma. Alla somnar typ direkt.

På morgonen vaknar jag av att pappa går runt & skriker att frukosten är klar, haha! Tur man har en schyst pappa (oftast) som inte blir sur för att det sover 2 typ okända killar här. Får reda på att vår katt Pysen, som alltid brukar ligga i Josses säng, hade kommit upp i sängen, sen när han insåg att det inte var Josse sprang han ut. Haha, vilken chock det måste varit för honom, han bara;

" - AAAAHH, vem fan är du?! Var är Josefin??!!"

Så jävla fult ;) Sen körde jag hem dom. Upptäcker i bilen att jag luktar jävligt mycket kokos typ, eftersom Linus attackerat mig med sånt bodyglitter som luktar cocos i hela ansiktet. Tur man ska duscha sen, haha! Oj, vilket långt inlägg detta blev. Men men, det var en lång natt :) Nu ska jag börja göra mig redo för ikväll, ringa Milla och bestämma.

PUSS <3

Tubklänning
Testade min vita tubklänning som jag aldrig använt innan, men
blev något annat under kvällen. Kände mig inte bekväm i den ;)
<3
En söt bild hann vi ta innan det var dags att dra.
- Yeah!
Eve fulposar sexigt inne på toaletten, haha ;)
Scream
Flummig bild på mig, skitsnyggt! Liknar Scream typ..
- Titta!
Opps, hur lyckades toalettringen hamna på golvet? :O

Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Hjälp vad lik du är en jag halvkänner! haha läskigt :)

Ha det fint, och svara gärna på mina frågor! kram :)

2009-05-09 @ 23:26:18
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: mickilicious

JO han verkar vara kul:)

2009-05-10 @ 12:34:12
URL: http://mikaelaflisanfrejen.blogg.se/
Postat av: Yaoow

ccuttii

2009-05-10 @ 14:38:38
Postat av: Anonym

söt blogg. allt bra med dig? :)

2009-05-10 @ 14:41:52
URL: http://amandasvenssson.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0