At mam's

Är hemma hos mamma nu. Nyss snackat me min Milla :) Planerat lite inför lördag. Träffar min Milla alltför sällan och festat tillsammans har vi inte gjort på hur länge som helst verkligen. Så det är mycket att ta igen :) En bra lördag kommer det bli iallafall, vi slipper krångla me skjuts me eftersom vi båda fick plats hemma hos Millas syrra Sofies lägenhet i Halmstad. (Oj, lååång mening) Me like me like :)

Halsen börjar göra mycket ont nu igen. Det lindrades lite ett tag, men nu kommer det tillbaka igen. Sånt när man känner sig typ tjock i halsen, som en klump. Obekvämt. Dessutom börjar jag bli sjukt trött ;O Snart läggdags då alltså.

Var så trög innan. Tog med mig digitalkameran, dock inte sladden så jag kan lägga in dagens bilder. Smart ;) Blond med andra ord. Så bilderna kommer imorrn när jag kommit hem. Ska sova här inatt eftersom jag har ett litet uppdrag att utföra åt mams imorrbitti ;)

Puss&Gonatt på er!

Sunshiiine
Får bli en "gammal" bild så länge :) But u like.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0