Arbetsförmedlingen

..ska jag till strax. Så jävla trååkigt! Men mamma ska med mig iallafall, så känns lite säkrare. Nu kan dom inte lura mig lika lätt iallafall, mohaha ;) Har fortfarande sjukt ont i min fot, fattar inte vad som hänt? Kanske blivit en liten spricka eller något, med tanke på att hela smalbenets framsida gör asont när jag rör mig. Jobbigt. nej, får sluta tjata om det nu kanske ;)

Åhh, mysPysen sov me mig imorse. Han kom & bara la sig jättetätt intill & spann. Så jävla underbar katt... förutom att han grusade ner halva sängen efter han legat där bara. Men gör inget :) Nu hinner jag inte skriva mer, dags att börja fixa till sig! 

PUSS<3

Nice låt, synd att ingen sjunger bara. Men gillade beatet ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0