Vaken 1 dygn

Igen! Fan, kunde inte sova på hela natten. Spenderade halva genom att sitta & rita, haha! Smart. Var jättepigg... Så runt 7.30-tiden tog jag mig upp & gick en promenad. Hälsade på min hårt arbetande Räka i affären. Hon tyckte jag skulle gå & lägga mig igen eftersom jag såg ut som ett lik ;)

Nyss tagit en dusch. Ska käka en stoooor frukost, sen bege mig till gymmet tänkte jag. Lika bra dra dit nu medan jag e pigg, för kommer vara sjukt trött ikväll. Bra, kanske jag kommer i säng i tid ;)

Aja, ska käka nu & titta på Gossip girl som jag spelade in igår. Wie! Men återkommer senare.

PUSS

Cocktail-dress
Tyvärr försämrar kameran kvalitén lite..
Party Party
Började med att måla 2 tjejer, sen utvecklades
det lite mer ;)
Stranden
Försökte måla en strand, haha! Inte det
lättaste...
Biatch
Vet inte riktigt vad detta skulle föreställa ;)


Kommentarer
Postat av: Sabrina

Shit vilka fina bilder! Du kan ju verkligen rita. Av vad man ser så borde du ju haft mke bra betyg i bild i skolan.

Kram på dig

2009-03-30 @ 16:52:15
URL: http://sweetsessan.devote.se
Postat av: Matilda Jönsson

Du är verkligen duktig!!

2009-03-31 @ 20:16:47
Postat av: Jenny

Tack så mycket :)

2009-03-31 @ 21:43:05
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: Caroline

Snyggt!!!!!!!!!!

2011-11-23 @ 17:31:10
Postat av: Jenny <3

Taack :D

2011-11-24 @ 10:45:03
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0