Snorren trillar av..

... Bläckfiskar har sin penis i en av de 8 tentaklerna och när han ska para sig så lossnar snorren & söker upp honan. Efter parningen så dör penisen, men sitter kvar i honan. Fiffigt!

Njaa, äckligt skulle jag nog säga. Eller vad hade ni tyckt om att ha en penis i er 24/7 efter sex tills den skrumpnar bort mellan benen? HAHAHA! Detta läste jag & Malin i en gammal tjejtidning nyss. Intressant information. Inte för att jag planerat att ha sex med en bläckfisk inom närmsta framtiden, men ändå. Vem vet hur desperat jag är om 30 år? Gammal & Skrynklig.

Nej, skrynklig kommer jag aldrig bli. Never ever! I'm gon' stay hot until I die! Mohaha! Nej, slut på kallsnacket nu. Time to umgås with my Malin igen. Och dags att sova snart kanske... klockan är strax 4.

Gonatt babes! <3

Horny Bläckfisk
Detta måste vara en hon-bläckfisk eftersom det finns ett hål...
Hmm, undrar hur många skrumpnade penisar det finns däri?

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0