Shiit

Jag e fan störd. Sov till 16.20 idag!! Herregud. Vet inte hur jag lyckas. Jag bara ligger kvar i sängen helt enkelt. Kommer inte kunna somna ikväll, smart jag är. Men men.

Får skylla på att jag faktiskt var vaken till kl 6 imorse. Började en film vid 4 som jag började kolla på, eftersom skådespelaren från Scrubs, han Turk, var med där. Och jag gillar honom ;)

Vid 4.30 smsar Eve mig & frågar om jag e vaken. Hon var på väg hem från Laholm så hon ville komma inom en sväng. Vi satt & snackade lite. Eve hade varit med på någon fest som flippade ur så alla hade blivit helt galna på festen typ. Slagit sönder grejer & en kille hade fått en fet kruka i skallen. Kul.

Sen åkte Räka hem & jag o Pysen gick in och la oss (Han var med ute vid Eves bil. Han kissade mot hennes däck, stygg kisse!)

Nej, nu ska jag käka frukost. 2 kokta ägg, mmm :)

Ciaaoo ;D

MysPys!
Pysen låg i min famn & nannade.
Gullekatt<3
Pysen rullade ihop sig till en kanelbulle när han låg där:)

Kommentarer
Postat av: elin

haha knappt cp fest d va ja:P liiite kris där ett tag:D

2009-03-29 @ 22:40:57
URL: http://russiinbullee.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0