Selma Majsboll

Tänkte bara lägga ut lite söta bilder på pappas katt Selma. Hon har varit mitt soff-sällskap de senaste dagarna. På natten har Pysen varit det. Så egentligen, vem behöver en pojkvän när man har 2 kelkåta katter?;)

Nej, skoja bara. I need a man... sometimes. Men det kan vänta ett tag till, är ju fortfarande bara ett barn. Eller nej, det är jag inte. Men jag känner mig som det iallafall ;)  Så brukar pedofiler också känna... blä.

Kom nyss hem typ. Var ju och tog en kaffe på Mc Donalds med L. Avni jobbade, så vi fick varsin morots-påse med :) Gott! Stackars Louise, om 6 timmar ska hon upp till skolan.

MajsBoll
I förgår höll hon mig sällskap under min tråkiga hemmakväll.
- GLAAASS!!
Selma fick slicka glass-skålen. Då blev hon glad :)
MajsKel!
Igår kom hon igen & bredde ut sig i mitt knä när jag kollade
på Wipeout.
- What the fuck?!
Sen fångade något Selmakatts uppmärksamhet.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0