Parteeeyyy at home

Blev inte Halmstad igår. Louise satt ensam hemma och eftersom hon inte fyllt 18 än drog vi hem till henne istället några stycken. Trevligt trevligt :) Hade varit roligare dra ut, men dricka hemma går också bra. Nura hade me sig Piña Colada..mums :) Senare under kvällen bestämde vi att alla skulle dra till Louises sexy hus i Båstad istället & kolla läget där.

Jag däremot drog vidare till Laholm eftersom Milla satt med sin pojkvän & några av hans kompisar & drack, så hon ville jag skulle komma. Paps var snäll & körde mig :) Där var också trevligt, även om typ hälften stack ganska tidigt.

Runt 3 bestämde vi oss för att typ lägga oss. Mills började leta efter sin Daniel, vi trodde först han satt på toa. Men efter 1 timme började vi misstänka att han nog inte gjorde det. Så vi hittade honom sovandes i ett litet gästrum dom har. Han skulle egentligen bara in & sätta sig där, men så somnade han. 5 minuter senare kollar jag in & upptäcker att även Daniels kompis gått & lagt sig sked med honom på den lilla sängen. Gulligt, haha ;)

Så jag & Milla gick o bäddade ner oss i dubbelsängen. På morgonen (Eller runt 12) vaknar jag av att Millas fluffkatt Bamse väcker mig. Jag tar honom i famnen & går ut ur sovrummet. På soffan ligger Anton, och i det lilla gästrummet har Milla & Daniel lagt sig. Misstänker att det lilla rummet framkallar sömnighet, eftersom alla som lägger sig i det somnar ;)

Nu kommer här lite bilder från kvällen istället!

*Smack*
Jag & Louise sötar oss ;)
Nur&Loui
Looove is in the air!
- Yeah!
Nura luft-juckade lite till musiken. We like ;)
Mee
Söööt jag är, eller hur?
Parningssäsong
Kärlek på hög nivå.
Nura&David
David & Nura posar fint :)
Pojkar
Miz & Arlind myser i sängen. Stackars Arlind var kvällens chaufför
- Noo!
Louise vill inte vara med på kort ;)
Snuskbarn
Nura antastar Louise & tvingar ner henne på golvet.

David skulle ta ett fint kort på mig & Nura, vilket hon sabbade
genom att trycka ihop hela mitt ansikte. Sexigt värre ;)
D&N
Davido & Nur på väg ut.
Glad barn
Hemma hos Milla blev det oxå liite kort :) Söt Mills!
Intryckt Katt
Bamse ligger under bordet, Anton tvingar fram sin fot i katts ansikte.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0