Oold piics!

Satt & kollade igenom mina gamla bilder. Shit, vad gamla kort jag hittade! Alltid kul sånt. Typ bilder från när jag var 15-16 år. Tycker jag har förändrats ganska mycket. Säkert växt hela 2 cm ;) Söta är vi tycker jag, så smååå..

Camilla, Eve & Jag
3 små blondies, antagligen innan utgång på Ekebo ;)
Elin, Jessica & Jag
Känns som detta var för typ 10 år sen eller något.
Jag & Eve <3
2 söta små barn. Saknar min piercing när jag ser den här bilden.
Färsk bild
Och här en bild på mig som jag ser ut nu. Skillnad? En del tycker jag.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0