Läkarbesök..

.. Blev det för Malin idag. Sov hos henne inatt. Hon hade haft problem me halsen så jag hängde med henne till Vårdcentralen. Sjukt trötta var vi imorse när vi skulle upp vid 9, eftersom vi somnat runt 3-tiden igår. Not good ;)

Dagen igår bestod av;

* Sovning till 14.30, inte bra.
* Träffade min träningscoach på gymmet, han dödade mig nästan med jobbiga övningar.
* Malin kom hit på kvällen, sen körde jag hem henne & träffade Avnoso lite, sen hem till Malin.

Håller på att dö av träningsvärk idag. Iallafall i benen, går som en gammal kärring. Får ut & ta en promenad sen så det försvinner lite, har sagt jag ska komma & gymma ikväll igen liksom. Så måste lindra min träningsvärk, annars kommer detta aldrig gå.

Nej, nu ska jag kolla på Scrubs & käka lite fiskbullar till lunch. Det är gooott:)

No make-up!
Den här bilden bjuder jag på. Osminkad faktiskt :) Gulligull!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du är så söt utan smink! Till skillnad från vissa andra... ;) (syftar på mig själv)

2009-03-12 @ 08:39:46
URL: http://allyxandria.blogg.se/
Postat av: Henrik

Du va ju jätte fin utan smink:D

2009-03-20 @ 20:28:52
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0