Kväll igen..

Dagarna går snabbt fastän man är arbetslös. Skumt. Klockan är redan 23.25. Om 5 min börjar Sex & the city :) Wiie! Sen ska jag bege mig ut igen on some businness.

Imorrn är det fredag! Då blir det kanske utgång till Underbar :) Kaaanske... för jag har inte råd. Men har VIP-biljett så jag kommer in billigare. Hmm, vi får se imorrn.

Nu hinner jag inte skriva mer, ses imorrn istället ;)

Puss&Gonatt barn!

Spegel Spegel
Smutsig spegel... ska städa imorrn.
RävKatt
Tog en fin bild på Pysen i min säng. Vig katt, han har foten under sin haka :)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det var så väldigt lite, Får man fråga efter msn?:$

2009-03-27 @ 08:35:35
URL: http://www.storyoflarsson.blogspot.com
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0