KalasKalas!

Hade liten släktmiddag hemma hos mig i Lördags eftersom jag fyllt 20 förra helgen :) Mycket trevligt. Speciellt eftersom jag fick en trevlig överraskning - Jessica! En "gammal" kompis som jag inte träffat på ett tag. Sist jag träffade henne hade hon en söt bebismage, vilken försvunnit nu eftersom söt bebis ploppade ut för 4 månader sen. Så självklart hade hon med sig honom (Det blev en pojke, men det visste jag redan;) Liam heter han. Så sjukt jävla sööt!

Fick ha honom i mitt knä i soffan, man kunde inte tro att han bara 4 månader för han betedde sig äldre. Fick lite panik eftersom han bökade runt så han hamnade lite obekvämt bland kuddarna. Men han verkade trivas ;) Trodde han skulle börja gråta när han kom iväg från mamma, men när jag tittade på honom skrattade han bara. Han tyckte väl jag såg rolig ut eller något ;) Söt Bebiis!

I present fick jag Bestick (Bra att ha när man flyttar), Pengar (Mm, här ska det shoppas:), en Verktygslåda (Den var fin, sånt man behöver utan att tänka på det), Presentkort m.m. Fick även ett fint Playboy-påslakan av mamma, vilket uppskattades mycket! Och jaa, jag vet att Playboy är lite "Kvinnoförnedrande", men jag tycker ändå det är ett fint märke. Söt kanin ;)

Man kan nog nästan säga att jag är liten beroende av Playboy. Har massa av det märket:

* Skor
* Smycken
* Kapsylöppnare
* Plånbok
* Väskor
* Glas
* Tröja
* Och nu även påslakan!

Okey, lite överdrivet kanske... but me like ;) Hade även ett rosa fint badlakan med Playboy på, men något litet äckel snodde det av mig på simhallen. Fy!

På kvällen kom Milla med familj & hälsade på. Det gillades mycket. Speciellt eftersom Mills hade med sig en liten Martini-flaska (Jag ääälskar martini!) Så vi ägnade kvällen åt god dricka, smörgåsrån & Guitar hero. Haha, Millas pappa sa en rolig sak om rån, han bara:
- Tänk om man går till banken, "Det här är ett rån!" (Viftar med smörgåsrånet)

Först fattade jag inte, men sen kom hjärnan igång. Roligt skämt tycker jag ;) Men kanske bara min humor som suger?

Nej, nu kommer det lite bilder från Lördagen istället :)

Jess & Liam<3
Jessica med sin söta lilla Liam :)
Gulligull!
Bebis tappade sin napp lite då & då..
Bebiis <3
Nerbäddad i sin lilla stol, så sjukt sööt!
Sötisar <3
Milla kelar med Pysen :)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0