Jag är Duktig!

NU får vi vårt nya modem nästa vecka! Så då kan jag börja blogga igen ;) Hänt en massa små saker, men hinner inte skriva om det nu eftersom jag strax ska hem till mams & käka. Men fortsätter skriva lite där.

Varit inne och betalat medlemsavgiften på gymmet i Båstad, så nu är jag medlem där :) Dyrt, men det är värt det (Medlemsavgiften ligger på 1200 typ, den betalar man bara en gång. Sen kostar det 499 i månaden + man har en maaassa förmåner) Går riktigt bra än så länge, gymmar cirka 3 ggr i veckan. Man får en personlig tränare med som kontaktar en var 3:e vecka, så jag får hjälp. Han har lagt upp ett fint litet schema till mig med olika övningar. Jobbiga övningar, men vill man va fin får man lida pin haha ;)

Har även ändrat mina matvanor en del, så känner redan att jag börjat bli smalare. Underbart! Den här sommaren ska jag fan kunna gå i bikini utan att känna mig som en liten fläskis, haha!

Fick min Playboy-BH som jag beställde idag. Mycket fin :) Bikinin kommer senare. *Längtar*

Nej, nu ska jag nog ta & köra hem till mams. See ya later ;D

Ny BH!
Provade den direkt när jag kom hem & den satt finfint tycker jag!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0