Godmorgon!

Klockan är 12 och Jenny är uppe! ;) Fast mina ögon är helt röda nu igen. Fattar inte varför? Är det bara för att jag för en gångs skull inte sover hela dagen? Jag ser helt störd ut.

Fast kan inte ta åt mig äran. Var inte på eget initiativ jag kom upp, utan för att pappa ringde 11.30 och sa att det skulle komma en reparatör & kolla på spisen. Så kunde ju inte ligga där och sova när han kom, så jag fick tvinga mig upp med mina röda ögon.

Så skönt att Internet är tillbaka. Mycket med för att nu kan jag ladda hem ny musik, aahh... älskar min musik. Första jag satte igång när jag startade datorn ;) Riktigt hög musik på morgonen is the shit.

Nej, nu ska jag äta ägg & kolla på scrubs :) Mums! Återkommer senare.

Myspys
Good morniin'!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0